Želja predložio, pa evo sprovodim u delo otvaranje teme o 2d kodovima
Kako od 1.4. radim u KlikMee-u koji se bavi razvojem platforme za 2d kodove kod nas sve što vas zanima u vezi istih slobodno me zapitkujte
Evo jednog generalnog infa preuzetog sa našeg sajta.
Citiraj:
2D kodovi predstavljaju evolutivni korak tradicionalnih i svima poznatih barkodova i često se nazivaju i 2D tagovi. Prefiks 2D se odnosi na njihove dve dimenzije, za razliku od klasičnih barkodova koji podatke enkodiraju u jednoj dimenziji. Neke od prednosti 2D kodova u odnosu na tradicionalni barkod su:
● mogu da sadrže mnogo veću količinu podataka
● ostaju čitljivi u slučaju značajnog stepena oštećenosti (do 30%)
● brzo i efikasno se skeniraju nespecijalizovanim uređajima, npr. kamericom mobilnog telefonaPotencijal 2D kodova je izuzetno veliki i samo je pitanje trenutka kada će i u Evropi, kao što je to slučaj u Aziji, u punoj meri početi da se koristiti deo mogućnosti koji oni poseduju. Inicijalni talasi eksploatacije ove tehnologije u Evropi mogu se sresti u pojedinim zapaženim Evropskim promo kampanjama u auto, modnoj i prehrambenoj industriji.
KlikMee svoju ulogu na tržištu vidi ne samo kao inovatora, eskperta u ovoj oblasti i provajdera tehnologija već i kao svojevrsnog evangelistu i edukatora. Primena 2D kodova za automatizaciju pristupa web stranicama mobilnim telefonom bila je poznata javnosti i pre KlikMee tehnologije. Ona je u prethodne 3-4 godine doživela procvat u Aziji, naročito Japanu, gde se 2D kodovi mogu sresti u najrazličitijim oblicima vizuelnih medija - novinama, posterima, bilbordima, televiziji, itd. i gde ih preko 90% stanovništva urbanih sredina koristi za pristup Internet web stranama. Naime, ovako primenjeni 2D kodovi u sebi sadrže adrese (URL) web stranica koje telefon prepoznaje (putem specijalizovanog softvera) i automatski, putem Internet browsera na telefonu, upućuje korisnika direktno na njih.
KlikMee je primenu 2D kodova odveo korak dalje, značajno proširujući spektar servisa koji se mogu realizovati ovom tehnologijom. KlikMee tehnologija ima potencijal da doprinese sledećem talasu inovacije u poslovanju, trgovini, marketingu, komunikaciji, itd.O velikoj upotrebi 2D kodova u svetu govori u prilog i podatak da se oni nalaze na milionima artikala. Najveće svetske kompanije poput Coca-Cola-e, Pepsi-ja, Mc Donald's-a, BMW-a, Volvo-a, GUCCI-a i mnogih drugih su uočile značaj i omogućile svojim korisnicima da upravo pomoću 2D kodova pristupe dodatnim informacijama o proizvodima ili specifično kreiranim sajtovima i društvenim mrežama.
izvor:
KlikMee
Tehnologiju trenutno koriste Telenor i 24 sata, a uskoro će se pojaviti i na proizvoima druge vrste. Ono što je glavna prednost jeste što informaciju dobijate mnogo brže jer iza taga vas čeka ono što vas zanima, bez potrebe za prekomernim kliktanjem (osim ako content provider drugačije ne uredi).
Kakve su vaše reakcije na 2d kodove? Da li ste ih već videli/koristili? Gde mislite da bi bili najkorisniji?[/url]